Produžena i praktičnija izvdedba Audijevog kompakta neznatno je veća od prethodnika, no zato u unutrašnjosti pruža osjetno više prostora te prtljažnik od 380 litara, a tu je naravno i uvijek praktičan drugi par bočnih vratiju. Veća prostranost posljedica je dužeg međuosovinskog razmaka koji je narastao za punih šest centimetara. Istodobno je pala masa, i do 90 kilograma u odnosu na prethodnika, što A3 Sportback čini zabavnijim u vožnji, ali i štedljivijim - u prosjeku oko 10%. Primjerice, u kombinaciji s 1,6 TDI motorom Sportback po tvorničkim podacima troši samo 3,8 l/100 km.
>> VIDEO Pogledajte kako izgleda Audi A3 Sportback za 2013. godinu
Vrlo sposoban u vožnji
Ponuda motora za sada se sastoji od tri benzinca i tri dizelaša. Benzinci razvijaju 122, 140 i 180 KS, a dizelski motori 105, 150 i 184 KS. Najveća novost u ponudi je benzinski 1,4 TFSI sa 140 KS kojem se prema potrebi gase dva cilindra te tako postiže prosječnu potrošnju od 4,7 l/100 km.U vožnji je A3 Sportback vrlo sposoban automobil. Uvjerljiv ovjes, kočnice i upravljač opraštaju vozačke pogreške i omogućavaju vrlo brzu vožnju bez obzira na podlogu. Sve je to još uvjerljivije u kombinaciji s Quattro pogonom i S tronic mjenjačem s dvostrukom spojkom koji se nudi uz baš sve motore u ponudi A3 Sportbacka.
U Hrvatskoj od ožujka
Prodaja u Hrvatskoj počinje krajem zime, odnosno tijekom ožujka, no cijene i drugi detalji vezani uz ponudu za sada još nisu poznati.
Na njemačkom tržištu osnovni model s benzinskim motorom od 122 KS i Attraction paketom opreme stoji 22.500 eura.
neznam zakaj u eu tolko koštaju auti, kam idu s tolkim zaradama kad u ameriki duplo bolji auto Camaro Coupe sa 430 konja košta samo 17800 eura a oprema i izgled da se smrzneš